28 mars -08 - Semester

Snacka om tur! Har precis kommit innanför dörren och nu börjar det regna ute. image517

Bestämde mig igår för att kolla om jag kunde ta ut en semesterdag idag och tillbringa
dagen med mina "troll". Och tänka sig, det funkade.
Vill inte påstå att det var sovmorgon imorse men man kan ju ligga kvar i sängen och
slappa och titta på tv.
Sen var det grötfrukost och macka, lite dammsugning och sen en dusch.
Sen till dagens "event". Grabbarna och jag promenerade ner till Eriksberg för att spela
lite bowling. Det är så himla kul! Behöver jag tala om vem som vann??!! *S* Som grabbarna
skulle sagt; Jag äger!!

image516

Efteråt promenerade vi ner till konditoriet och tog en smarrig fika! Inte fel!

Ska strax bege mig in till stan för en snabbvisit hos optikern, skulle få några extra par
linser då mina nästan är slut och sen blir det manikyr. Härligt!

Ikväll blir det Let's dance-finalen och en stor smarrig familjepizza.

Imorgon är det ju
Nordiska Stämpel och Scrapmässan och jag har skrivit en liten inköpslista.
Hoppas hitta en massa kul!

Råkade se i tidningen i veckan att det även finns en mässa till jag skulle vilja besöka denna
helg. Den går av stapeln nere i Eriksbergshallen så det är ju gångavstånd.Tror inte det blir
svårt att locka med gubben *L*. Får se om det går att klämma in den på fredagkväll eller på söndag.

Önskar er alla en skön helg!!!  image518 krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Elin (Asksvart)

Tackar tackar!!!
Här är de inte så väldans mycket snö kvar heller längre... Men det var roligt att gå å fota så länge de varade... =)
Önskar dig en trevlig helg!!!
Kram Elin

Postat av: SusanneSj

Vill önska en trevlig helg. Vi kommer vid ca 13.30 imorgon men då kanske du ej är kvar?

GÖTT!!! Grattis till segern ; D

Men regn?!?!? Inte när jag ska till Götet inte. Ser du till att det INTE regnar imorgon.
kram kram

2008-03-28 @ 18:06:44
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: ME&MY

sv: jodå, allt har gått jätte bra.
Hon är så fin vår lilla nyföding,
luktar såå gott, snusar så sött..
magiskt!
Ha en toppen helg!
kram Johanna

2008-03-28 @ 18:37:08
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Anna-Leena

Låter som om ni hade en härlig dag. Bowling är inte fel. Vi hade en biljard runda hemma i påsk det var kul. Hoppas ni får en trevlig helg med.
Kramar =)

2008-03-29 @ 17:45:35
URL: http://mysans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback