20 mars -08-GLAD PÅSK!!

image492           image492        image492 

Skärtorsdag, va härligt med fyra dagars ledighet framför sig.
Tänk om vädret ändå kunde hålla i sig, för just nu är det blå himmel och sol
utanför fönstret.
Idag stänger vi lite tidigare vilket innebär att jag får gå hem en HEL halvtimma
tidigare än normalt. Alltid nåt! *L*

Igår var jag på föräldramöte med Jespers klass. Bara lovord över klassen och
läraren sa att dom får spränga skolan om han över huvudtaget ska lämna klassen
innan dom går ut 9:an. Skönt att höra då dom ju avverkat en del lärare redan.
Tror dessutom att det är ömsesidigt och att barnen verkligen vill ha kvar honom.

Efter mötet fick jag knåpat ihop ett litet kort till en vän som fyller 40 år idag.
Fick använt min nya stämpel som jag köpte på Arkivet förra veckan.



Påsken för övrigt är nästan fullbokad, 2 kalas och lite annat kul står på schemat.
Hoppas få pysslat lite mellan kalasandet, fått några fler beställningskort och min
kära mor (puss på dig, mamma) har nästan sålt hela mitt lilla lager med kort på sitt jobb,
så nu trillar det förhoppningsvis in några hundralappar att göra slut på, på mässan
nästa helg. Kul!!

Ha nu en underbar påsk kära bloggvänner!!
Ät inte för många ägg! *L*

image491

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Glad Påsk!!!

2008-03-20 @ 22:48:28
Postat av: Annika

Härligt med en lärare som barn och vuxna gillar.Och även att han verkligen gillar klassen.Skönt med lite påskledigt!4 dagar är inte fy skam! Vi ses på söndag. Kram Annika

Postat av: elisabethp

Glad påsk till dej också!!
kram

2008-03-21 @ 23:17:06
Postat av: Louise (vbg)

En rikigt trevlig påsk till dig och din familj oxå! kramiz

2008-03-22 @ 11:32:40
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: malin

glad påsk vännen - hoppas att ni har det bra *kram*

2008-03-22 @ 22:14:24
URL: http://mallafors.se
Postat av: Tinafina

HOppas att du har en riktigt härlig PÅSK!
kram Tina

2008-03-23 @ 22:55:20
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback