17 mars -08-Mums!!

  Jo den var verkligen mumsig! Måste nog köpa på mig några
fler innan dom tar slut. Det var ju limited edtion och jag vet inte hur länge
dom finns kvar!
Tack Ikka och Mona för en supertrevlig fredagskväll!!
Tänk va tiden går fort när man har skoj! *L*

På lördagen var jag och sambon på shoppingrunda, han fick tag på 3 par jeans,
ordinarie pris 1399:- för alla tre, och han fick ge 300:-. Här snackar vi FYND!
Efter shoppingturen blev det några timmars pyssel i
Annikas kök. Satt som vanligt
mest och bläddrade och letade papper men till slut blev det iaf ett kort.
Hann tyvärr inte scanna det innan det försvann till försäljning.
Tack Annika för goda grönsaksstavar och vitlöksdipp! *L*
På kvällen käkade vi tacos och tittade på Melodifestivalen.
Kvällens vinnare, eller rättare sagt hela festivalens vinnare är:
Björn Gustafsson
image490

Så många härliga skratt det har blivit och ungarna härmar honom hemma.
Ska vi hålla oss till musiken så vann en av mina favoriter, men Sanna Nielsen
eller Rongedal kunde lika gärna vunnit för min del.

På söndag förmiddag spelade Robin handbollsmatch och hela familjen hejade på.
Oavgjort 21-21 efter att ha slarvat bort vinsten när det återstod 25 sekunder.
Efter matchen åkte vi till "landet" för att hälsa på mor och far. Lite fika och tjöt
över köksbordet är aldrig fel. 
 
Vaknade 04.11 i natt för att gå upp och "pudra näsan" (läs pinka), gissa om jag
fick gnugga mig i ögonen och kolla en extra gång....snö!!! Näää!! Usch!!
Nu kan det lika gärna kvitta, nu vill jag ha vår, sol och värme.

image492 MåndagskrAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Petra

Får väl inhandla några flaskor själv i veckan då! =)
Hoppar också gärna över snöslasket....

Postat av: Petra

Visst är det härligt med snö?!! Jag är uppvuxen mä massor av snö i Småland, så jag är bara glad. Mest för Liams skull. Herregud vilket fynd din man gjorde. Som den småländska jag är älskar jag att fynda *ler*
Hoppas på många fynd på mässan.
kram kram

2008-03-18 @ 10:57:03
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: malin

men det är ju sååå mysigt med snö!!! försök njuta av den istället vännen -kanske en
tur i pulkabacken om det kommer mer? *ler* tänk positivt ;) kram
pådig!

2008-03-18 @ 22:27:53
URL: http://mallafors.se
Postat av: Annika

Vi får snart göra om en pysselkväll! Hur ligger du till i helgen?
Kramar Annika

2008-03-19 @ 13:16:57
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Annika

Vi får snart göra om en pysselkväll! Hur ligger du till i helgen?
Kramar Annika

2008-03-19 @ 13:17:13
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hallojsen i stugan!
Visst är han bra!!! Festivalens stora vinnare alla kategorier. När han kom in det sista m glasögon o hela kitet. Vad jag skrattade. Killen är verkligen en naturbegåvning.
Kram o Glad Påsk
PS INTE mer snö!!!!

2008-03-19 @ 22:21:01
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback