27 sept. - Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sandy. En väldigt rolig utmaning där man får veta lite mer om scrappande eller kortmakande vänner. Har inte varit lika utförlig som Sandy vilket beror på tidsbrist just nu.

Vem är det bakom pysselbodet, egentligen?


Jag scrappar helst när: Så fort det finns tid över, tycker dock att den mörka årstiden är mer scrapvänlig för då är man inte ute lika mycket.

Mitt pysselbord måste innehålla: Blommor i olika färger och min kniv och stållinjal

Något icke-typiskt scrapbook-material jag använt i en LO: Är ju ganska ny i gemet så jag har väl inte vågat mig på nåt som jag inte vet är syrafritt *L*

Medans jag scrappar så lyssnar/ser jag på: Radion och då gärna Radio City Mix Megapol 107,3

Det jag vill berätta om är: Livet, min familj och mina vänner och allt roligt vi är med om

Färgkombinationer jag gillar: Är ju hopplöst förtjust i blått, har inte blivit så "våglig" som jag skulle önska med att blanda olika färger

Vad inspirerar mig? Andra scrappare, internet, skisser


Du ser ofta på mina Lo´s:
Blommor och knappar

Men du hittar aldrig..:  Nåt som är målat på frihand, då jag knappt kan måla en streckgubbe.

Detta är pyssel- jag i ett nötskal: En glad tjej som har svårt för att göra layouter utan blommor! och
 som gillar att scrappa ihop med andra, tack gode gud för Paperdolls *L*

Min uppmaning till dig: Att skapa med glädje!!!! *L*



Avsluta efter frågorna med att uppmana era scrap-vänner med något ni brukar göra för att hitta inspiration, eller bara ofta gör när du ska skapa..

Jag utmanar i min tur: Alla tjejerna i Paperdolls; Annika, Carita, ElisabethP, Erica, Malin F, Malin H, Maria, Nancy och Tina! 

(Såg precis att Elisabeth och Malin H redan blivit utmanade av Sandy)

Ser fram emot att få läsa om er!! *L*

krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: elisabethp

Vad kul saker att läsa om dej!! O tack för utmaningen!
kram

2007-09-28 @ 15:26:24
Postat av: SusanneSj

Vad kul att läsa.
Har också blivit utmanad av Sandy men det är fredag och ögonen snurrar i det närmaste, får bli en annan gång.
Kram o trevlig helg

Postat av: Annika

Tack för utmaningen...ska se när det blir av att skriva om mej.Tack för igår...ses om en stund.Kram Annika

2007-09-29 @ 12:39:22
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: nancy

Oj jag har visst varit här några gånger nu fast inte lämnat något spår efter mig :)
kul att få veta lite mer om dig kompis.
ha de
kram

2007-10-01 @ 23:03:02
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback