27 sept. - Löjligt "naken"!

Ja de e ju inte klokt!! Gick hemifrån imorse utan att få med mig mobilen och jag fattar inte att
man kan känna sig så "naken" utan den. Sitter här och undrar om jag missat nåt samtal eller
sms. Ja ni som läser här emmelanåt vet ju hur "sjukt" nyfiken jag är! Livsfarligt att missa nåt! *L*
image273

Dessutom är jag lite småirriterad!!! Vi köpte ju ny bil i somras, nere i Varberg. Sen dess har den
krånglat 3 ggr för oss och vi har haft den inne på verkstad här i Göteborg 2 ggr och räkningen
har därefter gått vidare ner till bilfirman i Varberg. Smidigt?? Javisst!! Men man börjar ju undra
om det är ett måndagsexemplar vi fått tag på för nu krånglar lås och larm som du använder
genom att trycka på en knapp på själva nyckeln. Trodde först att det lilla batteriet inne i nyckeln
var slut, men Urban testade båda våra nycklar och felet kvarstod. Ringde idag ner till bilfirman...igen,
och nu vill dom helt plötsligt att jag ska ta ledigt och komma ner med bilen och dessutom kanske vi
får stå för reparationen själva!! Känner ni nån som försökt komma i kontakt med Konsumentverket
för att få lite mer kött på benen????!!! Ja det tror jag nog ni gör!
Väntar på samtal från bilfirman, så fortsättning följer!

Ha en go dagen-före-fredag-dag! *L*

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Sany

Hej! Nu utmanar jag dig att svara på frågorna jag har i mitt senaste inlägg! (Inlägg: Vem är det bakom pysselbordet egentligen?) Gå in på min blogg och kika och skriv dina svar i din blogg, och utmana gärna fler! Jag vill veta mer om vem du är! Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback