24 sept. - Oj så seg idag!

Måndag morgon *gäsp*! Jösses så seg jag känner mig idag. Skulle behöva en rejäl spark i
ändan för att komma igång. Tror att jag satt nytt personligt gäsprekord nu på morgonen.

image269

Fredagen blev en lugn och skön tillställning. Vi åkte ner till Coop och köpte nygrillade revben,
dallassallad och marinerade vitlöksklyftor. Mums!! Lite tv-tittande och dator så var den kvällen över.

Tidigt upp på lördagsmorgon för att vakta "Gula Huset", det är omklädningsrum för gästande
lag och domare som varje lag i vår förening ansvarar för 2 veckor var om året. Vi har ca 35 killar
i vårt lag, och tänk att det är alltid samma föräldrar, 6-8 st, som ställer upp och hjälper till.
Kl. 13 styrde Urban och jag kosan mot Tuvevallen för att se när hans lag spelade seriefinal.
Urban fick ju inte vara med eftersom han fick rött kort förra matchen. Så "styggingen" fick stå vid
sidan av och kolla på. Blev tyvärr förlust och 5 poäng upp till ettan när två omgångar återstår.
På kvällen var det fest på Wartagården, en liten uppskattning från föreningen till alla ledare och
föräldrar som ställde upp och hjälpte till under Göteborg Cup i maj. Vi blev bjudna på italiensk
buffé som var riktigt god, därtill god dryck, trevligt sällskap och dans!! Jättekul!!

Inte fullt lika kul när man vaknade med betongkeps igår morse och fick ta 2 panodil till frukost.
Konstigt att man aldrig kan sova länge dagen efter nu för tiden! Vi hade dessutom "Gula Huset"
från 11.45 så Urban åkte dit och låste upp och jag åkte till McDonalds och köpte "frukost" till oss.
På eftermiddagen hade våra grabbar fotbollsmatch och det blev vinst! Härligt! Seriesegern kryper
närmare!

Idag ska jag smita hem tidigare. Tid hos min frissa, så vi får väl se vad som hänt när jag lämnar
henne. Är ju ganska impulsiv så nåt annorlunda kanske det blir *L*.

Ha nu en bra start på veckan!!
Själv ska jag försöka vakna till liv och få gjort lite nytta!

krAMar Anneli
 image268

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej Kompis!
Betongkeps som du beskriver, hua mig. För inte var det du som gjorde så att du förtjänade den inte... ; D
Italiensk buffé, det lät ju onekligen urmumsigt.
Härligt med vinst för grabbarna, hoppas de tar hem serien.
Ha en go och härlig vecka!
Många kramar till dig från mig

Postat av: Robban

*mottar* en spark mot....
Eller,jag antar att dagen är lite för långt kommen för det...syyynd.. *leer*
Ha en trevlig fortsatt vecka

2007-09-24 @ 14:04:41
Postat av: Janette

Hej!!!
Nu är jag här....Jösses va fin sida du har gjort!!
Jag har en hel del att gå igenom...får ta det lite senare i veckan. Nu ska jag strax upp till Ä-N..Kommer att bli ännu en sömnlös natt...*pirrigt*...
Vi hörs!!
Kram Janette

2007-09-24 @ 16:56:45
URL: http://solhumlan.spaces.live.com
Postat av: Erica

Fullt ös hela helgen som vanligt ser jag.... håller med dig visst är det konstigt att man inte kan sova till 14 tiden längre... förstår inte varför??? Kram Erica :0)

2007-09-24 @ 21:27:45
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Malin H

Ja du...visst är det ljuvligt med lugna helger *ler*
Men dagar att minnas när det är tomt i huset...
Ja, det fotot jag såg sist..med frisyren du vet! Kanske nåt åt det hållet ha ha ha
kram kram

2007-09-24 @ 22:34:52
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback