20sept. - Grå och regning torsdag

Ja så var då den tunga onsdagen avklarad. Tack ALLA goa människor för stöd och omtanke!!
Är varm ända in i själen!!!!

Det är precis som min underbara sambo säger, en begravning är en transportsträcka som det
bara gäller att ta sig igenom. Våra "små" grabbar var så oootroligt tappra och duktiga. Det var
ju deras första begravning, men troligen inte den sista, men vi hoppas att det dröjer bra läääänge
tills nästa gång. Det var ju en liten försmak på kommande "vuxenliv", där livet inte alltid är så lätt och
de svåraste besluten rör betydligt allvarligare saker än vad man ska ha på sig, vilken kompis man ska
vara med för dagen och om man ska göra läxan idag eller imorgon.

På kvällen var vi på handboll, Elitseriepremiär mellan RIK-Drott. Vårt RIK vann med klara 40-28. Skönt
att göra nåt tillsammans alla fyra och skingra tankarna lite. Vi var hemma runt 21-snåret och då var vi bra
trötta och slitna allihop. Det tar mer på krafterna än man tror med all anspänning under dagen.

Idag är det seriepremiär för Robin och hans handbollslag men innan dess skall jag stå ute i regnet i 1,5
timma då vi har fotbollsträning först. Hinner väl precis hem och svida om till lite torra kläder innan vi beger
oss ner till Lundbystrand för att heja på!

Imorgon är det fredag och fantastiskt nog har vi absolut ingenting på schemat!! Skööönt!

Vad säger ni tjejer om att få hem eran gubbe så här varenda dag???
 *S*
Personligen hade jag nöjt mig med antingen blommorna eller nåt gott att dricka!

image267 - krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Malin

*skrattar* ursäkta - jag vet att du började ditt inlägg med sorgliga saker men... avslutningen är ju bara för härlig - du är rolig du, säger att du nöjt dig med blommor eller dricka - det är ju MANNEN du ska sukta efter din toka! *ler* skönt iaf att höra att det gick bra igår, så bra det nu kan gå... jag tänkte på dig men det vet du ju *kramar*

Postat av: Eivor/Ejja

Låter skönt att Ni fick vara tillsammans alla fyra på kvällen, kvalitetstid och familjetid är viktigt.
Måste erkänna att bilden är galet frän!! Det som är så lustigt är att min man är ju borta under veckorna och kommer hem fredag och varje gång har han med sig blommor till mig!! Han är underbar min man! Erkänner att det är uppskattat, jag blir jätteglad.
Trevlig helg!
Kramar från mig

2007-09-20 @ 21:43:35
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Nancy

Å vad skönt att denna dagen är passerad.
Ja den schesten skulle man villja se hemma *L*
ha en skön helg.
Kram Nancy

2007-09-21 @ 00:19:03
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Förstod att din man hade som du skrev andra kvaliteér, som tur var har min det också och det är ju det som är det viktiga och kommer att hålla i längden. Gissar att detta med blommorna har ett slut*ler*.
Ha en bra helg!
Kram

2007-09-21 @ 08:27:31
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Annika

Du, det är ju inte så ofta du/ni kan uppleva en kväll utan mängder av måsten och fullspäckade scheman?! Njut av kvällen och varandra! Den gubben var nåt extra :-) Typ som skjuten ur en kanon. Får be gubben min träna lite på detta kanske *S*.Kram på dej

2007-09-21 @ 16:12:19
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Elin

Tack för kommentaren. Nu är jag här inne å kikar lite igen. Du är mer än välkommen åter till att kika in i min blogg.

2007-09-21 @ 17:29:18
URL: http://www.blueeye.blogg.se
Postat av: Anna-Leena

Vilka duktiga killar som orkar med en begravning det är inte kul usch... hoppas ni alla mår bra.
Man ligger i ett rum när man flyter det är nått nytt så man inte ska känna cellskräck. Det är 2m i takhöjd & längd & 1.50 bredd. Åh så underbart man får så många olika känslor för varje ggr man flytit & det är verkligen bra i stresssyfte. Ha de kram :)

2007-09-21 @ 21:51:02
URL: http://mysans.webblogg.se
Postat av: Anonym

=) vilken härlig bild. Ja begravningar e inte kul någon stans men det är skönt att ni har varandra så ni kan stötta varandra.
Kram

2007-09-22 @ 10:34:53
Postat av: Anonym

Det var lilla jag ovan..Kram Ita

2007-09-22 @ 10:49:35
Postat av: SusanneSj

Voila!!! Vilken gymnastisk kille ; D
Skönt att det gick så pass bra för er.
Många kramar

2007-09-22 @ 22:35:00
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Malin H

Passa på att njut av de där tillsammans stunderna...märker ju att de blir färre å färre när barnen är ute på sitt...
Barn på begravning är ofta en fördel hörde jag någon säga..kan bara hålla med, våra har varit med om 2 på kort tid och de var också såå duktiga! Tror att det är viktigt att de får vara med och säga hej då på sitt sätt!
Kram till er!

2007-09-23 @ 20:55:39
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Sany

Hehe jag det är väl ganska uppenbart att jag har hjärtat i naturen.. fick mig ett gott skratt av bilden på karln som hoppar ur byxorna, ska gå in till min sambo som ännu sussar och visa bilden och föreslå att han tar efter.. *ler* KRAM!

2007-09-27 @ 11:22:49
URL: http://aldrigutanpennan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback