19 okt. - Fredag!!!!!!!!!!

image301

Underbara, goa, sköna, soliga, efterlängtade, härliga fredag!!!

Igår var jag, Urban och Jeppe på hockey, Frölunda-Timrå, och jag kan säga att ovanstående
positiva ord inte går att nämna ihop med den matchen!! Med andra ord ingen höjdarmatch!
Och dessutom förlust!

Ikväll har Robin handbollsträning 17-19 och Urban hämtar upp honom på hemvägen från jobbet.
Jag hittade ett bra recept på pizzadeg i nån blogg (som jag tyvärr inte minns namnet på), så jag
tänkte ev. ge mig på egenhändigt gjord pizza ikväll och överraska grabbarna när dom kommer hem.
Vad ska jag lägga på?? Vad tycker ni är gott på pizza?

Nä kära bloggvänner, dags att göra lite nytta!

Önskar er alla en härlig helg!! 

image302 / krAM Anneli




Kommentarer
Postat av: Ikka

Kan det verkligen vara sant att jag gör det första inlägget:) Jag tycker du skall ha köttfärs, bacon och peperoni på pizzan. Fetaost är också gott (men det kanske inte är något bra alternativ för grabbarna:)) Du får gärna skicka pizzadegsreceptet till mig. Ha en underbar fredag och ta en promenad på lunchen i solskenet, det skall jag göra. Kramis

2007-10-19 @ 11:10:52
Postat av: SusanneSj

Hej Kompis!
Snygga smajles du hittat, grymma!!! MSN har ju rätt många att välja på.
Tusen tack för inbjudan. Jag ska scrappa hela denna söndagen och nästa helg är det kalas (igen).
Tack ändå!
Stor kram o trevlig helg
PS Tack för kommentaren om mitt "nya utseende" i bloggen. : D

Postat av: Malin

tacoköttfärs är GOTT på... och små bitar av bacon... salamskivor är mums... sparris... ananas... jordnötter... ja du fattar -
det får bli
en STOR pizza! när ska jag komma????? *kram* trevlig helg - det är verkligen en strååålande fredag idag ;)

2007-10-19 @ 13:57:39
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!

2007-10-19 @ 19:30:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: annika hedlund

mums hemmagjord pizza e gott,hoppas den smakade bra.
ha en trevlig helg!!!

2007-10-20 @ 21:48:53
Postat av: Ita

Hoppas resten av helgdagarna har varit bra!
Kram

2007-10-21 @ 09:20:52
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin

blev det någon god pizza eller???? :) hoppas ni haft en skön helg *kramar*

2007-10-22 @ 10:43:13
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: robban

Hej där *leer*

Hoppas pizzan blev god sen då *leer*

Äntligen hemma i sverige igen, förkyld och dag för ja, den första snön föll ju liksom över de slovenska alperna typ de sista dagarna jag var i Kranjska Gora och då blir man sjuk när man går omkring i tunna tränings och tävlings kläder så *leer*

Gott att du verkar må bra och att livet rullar på *leer*

mvh/robban

2007-10-22 @ 22:22:45
Postat av: Malin H

Hoppas din helg blev som du önskade :-)
Och att vecka blir bra den med!!
Ska bli jättekul att sitta ihop en hel helg!!!
Kram kram

2007-10-22 @ 23:38:31
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback