Veckan som gick

Ja ha, då var det lördag morgon och man har två härliga lediga dagar framför sig. Känns som den här arb.veckan bara försvann då den inte var en ordinarie 5-dagars.
Försöker komma ihåg vad jag haft för mig den här veckan och det är ju inte lätt för en annan med hjärna och minne som en kolibri (vars hjärna är stort som ett riskorn)!! *L* Men men, liten hjärna, ändå stjärna!

I måndags var det ju nästan full arb.dag. Fick gå hem en hel halvtimma tidigare än vanligt men jag var en snäll rebell och stack ca en timma tidigare då jag hade lite kortare lunchrast. Dagen var såååå seg men jag fick hjälp av Malin F att "snacka" bort en stund (på msn, ssssshhhh, säg det inte till nån, msn på arb.tid, aja baja). Tack Malin!! *L* På kvällen var vi bjudna till min kompis Carina i Älvängen men det blev ändrat under dagen så istället blev det en lugn och skön hemmakväll med tacos, mums.

I tisdags var jag ändå hos Carina i Älvängen för att få lite manikyr och när jag ändå var där passade jag på att ta en sväng till Mona och Ikka för att "tjöta" lite. Mona var hemma och vi fick en liten stund i solen i hennes trädgård. Härligt!! Kämpa nu på med huset, gumman!!! Trägen vinner! När jag kom till Ikka var dom på språng så där blev det bara ett litet hej, men det tar vi igen nästa gång, eller hur vännen?!
Sen hade vi ju "gamla" Annika (hon är faktiskt nästan en månad äldre än mig!! *L*) som fyllde år i tisdags. Var där borta för att lämna över en liten present och blev då bjuden på underbar rabarberpaj med vaniljvisp!! Mmmmm!!

Annika391  Annika393  Annika393  

Inte illa att uppvakta en vän och själv gå därifrån med en present!! *L*
Tack så jättemycket för "verktygslådan", Annika!!!

   V?ska

 Tisdagskvällen avslutades med fotbollsträning för våra grabbar.

Onsdagen var det jobb på dagen och fotbollsmatch ute i Lexby mot Partille IF,  på kvällen. Den här dagen slutade med att jag blev utskälld av en av föräldrarna för att jag hade tagit hans son av planen i halvlek. Ibland undrar man om det verkligen är värt all tid man lägger ner??? Man tappar änna sugen ibland. Dessutom har han mage att säga att han stressar och lägger ner mycket tid på att köra sonen till matcher. Men: hallåååå!!! Vi vann i alla fall med 3-2 och det var huvudsaken!!

Torsdag och fredag är väl inte mycket att orda om, jobb, lite mer fotbollsträning, en sväng till Wettergrens för att handla mer böcker till Jeppe och slutligen månadshandlingen ute på Willys i Gamlestan. Kan man tillbringa fredagskvällen bättre??? *L* Jodå det kan man, vi köpte 1,5 kg räkor och smällde i oss igår!!
Höll ju på att glömma; i torsdags blev jag medbjuden av Marie P på ljusparty. Jättemycket fina saker men lite för dyrt för min smak. Marie och jag köpte 2 st 12-pack var med doftande värmeljus som vi ska dela på så då blir det ju 4 nya spännande dofter hemma. Tack för att du frågade Marie!!

Idag är det match för gubben ute i Rödbo,  jag sitter här och väntar på att solen ska infinna sig så att man får en härlig fotbollsstund med lite fika i gröngräset!  
170751-92 
Ja vi får väl se hur det blir med den saken.                                               

Ha nu en go helg allihop!! Här blir det gräsklippning och städning av husvagnen. Jag vet minsann hur man roar sig!! *L*

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad du hinner flänga både hit och dit *S* Varsågod för lådan...har du hunnit plocka in nåt i din? Min står ännu lika tom.Ska ta mej i kragen.Fotbollsföräldrar...kanske är alla likadana när det gäller sitt eget barn?Fast tränaren kanske inte ska ha allt gnället! Hoppas det blir vinst då för Urbans lag.Lycka till med Städning och gräsmatteansning.Kram Annika

Postat av: nancy

vilken fin låda du fick ,vilken tur du har som har en sååå snäll vän. Ska bli kul att se hur du organiserar i den :)
ser att du har som vanligt fullt upp på helgen, fast försök att koppla av oxå de behöver man
kram

2007-05-05 @ 11:19:05
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Malin H

Ja visst ja...husvagns- städning...hmmm...det ska jag kasta mig på i veckan...jag tar insidan så får Mikael äran att ta utsidan, det är ju dags att ställa upp den till helgen!
Ska ni iväg nån stans?
Kortet blev jättefint!
Kram

2007-05-06 @ 15:06:35
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig vecka och vicken käck väska, var det inte en sån som Maria hade på paperdollen??
Kram

2007-05-07 @ 12:23:32
Postat av: Ita

Det var jag inläggen innan.... glömde visst...

2007-05-07 @ 12:24:20
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: malin

säger som Nancy - kul att ha fullt upp men försök koppla av också... det behöver du vännen... *kram* vi hörs väl som vanligt *ler*

2007-05-07 @ 12:30:31
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: nancy

Du e "utmanand" om du vill :)
kram Nancy

2007-05-08 @ 16:33:17
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mkt, mottona var Ljus (där jag vann), sten, vila, instrument, Blå, och ngt mer som jag inte kommer i håg, de finns på sidan, Man håller på mellan 10-16 och ett måtto per timme.
Kram

2007-05-11 @ 12:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback