Många födelsedagar blir'e!

Har småfirat två födelsedagar den här veckan. Först ut; jag, som fyllde i måndags. Annika kom på besök och det blev en snabbfika då hon hade mer på kvällsschemat. Tack för att du tog dig tid! Sen dök Malin F upp som hastigast på farstukvisten. Sen blev det familjefika med mina goa grabbar: Mysigt!

     

Fick underbara handdukar och ljus av Annika, ljuvlig (och passande, då jag inte har gröna fingrar) blomma från Malin F, fint kort och "sommarlycka"-stämpel av Malin H, Anita (min f.d jobbarkompis) var på jobbet på dagen och lämnade ett jättefint litet arrangemang, med posten kom det ett grattiskort från min "gamla" fotbollstränare Rolf, som aldrig glömmer bort mig *L*.
        

Vill även tacka alla som skrivit och grattat i bloggen, via mail och e-kort, sms samt tel.samtal!!
Tusen tack!!!!! Det värmer att bli ihågkommen!!

Igår var det då dags för nästa födelsedags"barn"! Robin fyllde 14 år och uppvaktades med frukost på sängen och presenter.

     

Nästa vecka är det Jeppes tur, då fyller han 10 år!

Vi har även ett digert schema för helgen som kommer. Imorgon ska vi grilla med Jeppes klass. Ser att det börjat regna ute och ska fortsätta droppa även imorgon. Kunde bli uppklarnande framåt em/kväll, så hjälp mig hålla tummarna för uppehåll iaf. På lördag ska vi på 40-års fest hos Ann och på söndag ska vi ha gemensamt kalas för släkten. Hej å hå, håll i hatten!!

Nej nu är det dags att stänga igen "butiken" för den här gången!

Önskar er alla en skön och solig helg!!! image135  KrAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: Annika

Alltid lika kul med presenter, gammal som ung :-)Ja, du har en hel del på schemat framöver...får kolla nästa vecka med lite fika/pyssel.Kram Annika

Postat av: SusanneSj

Här var det kalas må jag säga : D Stort GRATIIS till dig i efterskott. Visst är det ändå kul m presenter.
hÄngeln som jag har på mitt kort är inte från senaste klubbkitet, det är en stämpel de släppte på mässan i Gävle. Den är bara för söt.
Jag har sett klubbkitet, man ångrar ju sig inget att man inte beställt... Det måste bara bli nästa gång.
Ha en trevlig helg!
//Susanne

2007-06-01 @ 12:09:38
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: nancy

Alltid lika full späckat hos er.Vilket häftigt kort du har gjort till Robin.Ha en skön och solig helg.
Så hörs vi igen lite senare.
kram Nancy

2007-06-02 @ 15:28:00
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul blomma du fick!! Sådan skulle man ha i massor, de vissnar ju inte utan det är bara att blåsa bort dammet *l*. Hopp du haft en trevlig helg.
Kram Ita

2007-06-03 @ 17:28:01
Postat av: Gunilla/nilla

GRATTIS i efterskott. Du verkar ha en hel del att stå i framöver. Hoppas du får lite tid med pyssel. Gillade det där blomsterarrangemanget du fick. Fräckt!!

2007-06-03 @ 21:17:05
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Malin

härligt med en massa kalasande! hoppas att ni haft en bra helg också, att festen igår blev kul!? *kram*

2007-06-03 @ 22:08:06
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Robere

Jamen grattis i efterskott från mej ochså då *leer*
*undrar* hur många kalasande vänner du har plattat till näsan på med din nya kamera..
En del blir ju som tokiga när de får nya leksaker att terra folk med, säkert sån du me´ *blink*
Imorgon så börjar jag på sportia då, spännande..
Men jag har ju som vanligt åkt på flygsjukan som efter varje resa då, så jag hostar och snorar här - tyypiskt att bli risig nu - usel timing
Ha det gott..

2007-06-04 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback