Veckan som försvann!

Ja då var det fredag igen! Fattar inte nåt!!! Som vanligt!! *L* Varit hemma sjukskriven den här veckan oxå och då brukar tiden verkligen gå långsamt, men icke sa Nicke! Nästa vecka är det halvtid som gäller. Hoppas verkligen jag fixar det.
Har varit på jobbet en sväng på eftermiddagen och pratat och fikat med jobbarkompisarna. Kändes skönt. Är ju "kontorissa" på en byggvarufirma och det finns bara en person till av kvinnligt kön och resten är "gubbar", men det var så härligt att träffa alla igen efter en månads frånvaro.

Hade lite tid över idag och satt och kollade runt lite på nätet. Kolla här sicken skojig
sida jag hittade!! Jag laddade upp en bild på mig själv, för övrigt den jag har här på bloggen, och så plockade dom fram alternativ på kändisar man är lik! Kolla här: *S*



Ja, inte vet jag?? Tycker inte jag är lik nån av dom. Hade varit skoj att få veta vad ni tycker!! Skriv gärna en kommentar! *snääälla*

Inte mycket pysslat direkt men fått gjort ett kort till en vän som fyller år imorgon. Jag hoppas att hon fick det med posten idag! Sen låg det ett kort i lådan när jag kom hem från fikat med jobbarkompisarna och det värmde. Tack!

Gjort!                                 Fått!
    

Nä nu får det vara bra. Gräsänka som man är ikväll, när gubben är med jobbet och discobowlar, så får jag se till att det blir mat på bordet.  Jag?....laga mat! *S* Nej, ni som känner mig vet att det inte är jag som står för dom fiolerna här hemma......alltså är det dags att åka till Burger King och shoppa! Grabbarna fick välja!

Ha nu en oooootroligt skön fredagkväll!!

krAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: Carina

Vissa likheter kanske ;-)
Jättefina kort du gjort, gillar blåfärgen på det kortet med hÄngelstämpeln!
Ha en riktigt trevlig helg :-)

Postat av: Annika

det var väl en kul sida du hittat.Kortet till Mari är jättegulligt, vet att hon blir glad.Hoppas att det gick ok på jobbet.Var så god. Det var så lite så!Kram Annika

2007-03-24 @ 00:39:53
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Carina

Det står ju t o m tydligt att du fått kortet...:-D Men fint var det. Såg att det var samma mönstrade papper som jag just inhandlat och det passade ju ypperligt till blått!
*gääääsp* kanske man skulle påta ihop ett kort när man ändå är väckt.
Ha det gott!

2007-03-24 @ 04:54:30
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Ita

Mest lik är du nog Mandy och Amber. Ska gå in och se vem jag kan vara lik... =) Rolig grej.
Kram

2007-03-24 @ 07:12:03
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Ita

Jag lyckades inte ladda upp bild så jag sket i det... har inget tålamod med datorer som inte gör som jag vill.... Kanske gör ett nytt försök för det hade varit kul att se!
Kram

2007-03-24 @ 12:56:08
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Maria

Jag tycker att Keira och du har lite likheter!!
Och Amber finns det likheter med också!
Mycket att läsa i kapp, du har bloggat flitigt!
Kram Maria

2007-03-25 @ 11:13:01
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: malin

åh den här var roligt! ska bara leta fram ett fördelaktigt *hrmf* foto på mig själv så ska jag också testa det... hoppas att mottagaren blev glad för det fina kortet du gjort!!! *kram* tack för en trevlig pratstund igår!!

2007-03-27 @ 08:28:04
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Robere

förvånad!? att kommentaren kommer här?! Inte!! *leeeer*
Tycker du står bra för dej själv jag *leer*
Fin blogg..

2007-05-27 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback