Nu är det väl äntligen vår!?

Sicken vecka det har varit! Underbart med sol och lite värme. Nu är det väl äntligen våren som är i antågande?!!

Har ju jobbat halvtid, 8-12, den här veckan så jag har försökt att få lite frisk luft och sol på eftermiddagarna.
Inte helt lätt det där med att jobba halvtid när man varit sjukskriven i en månad. Finns massor att göra, fast på kortare tid. Det går ju inte riktigt ihop det där. Men det är bara att bita ihop och göra så gott man kan. Killarna här på jobbet har varit som extrapappor allihop och sett till att jag kilat hem kl. 12 fastän jag sagt "jag ska bara göra färdigt". Har ju haft mars månads kassaredovisning att reda ut, betalningar kontant och med kort och alla kvitton att pussla ihop. Inte helt lätt och ganska tidsödande och dessutom 3 olika excel-mallar som ska fyllas i för varje dag. Phuuu!!

Lite pyssel och då menar jag väldigt lite!! Men ett kort till min "svägerska" Bella som fyllde år igår, har det iaf blivit.  Var på ledarträff i Warta mellan 18-20 igår och sen bar det av hemåt i en himla fart för att fixa lite överraskningsfika för henne eftersom hon jobbade till 20 igår. Tror att vi överraskade henne rejält!! *L* Tusen tack mamma för att du fixade och donade med tårta och presenten från oss alla. Du är underbar, en klippa i alla väder!!

Nä nu är väl min lilla korta "fikarast" slut och det är dags att återvända till nödvändigheterna.

Ser fram emot en lunchdate med min sambo idag. Har ju inte kunnat luncha ihop tidigare pga jobb och arb.tider, så det gäller att passa på. *L*

Här är kortet till Bella:

Framsida:
Bella1

Insida:

 Bella2

Ha en härlig mässhelg!! / krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Härligt kort du gjort!
Å tack för att du beställt sol!! Det var riktigt härligt vårväder i Gbg!! Jättekul å mässan var det också! Var du där?
Kram Petra

Postat av: Annika

Hej hej...hoppas Bella blev glad för kortet (jättegulligt) och överraskningen. Ta det lugnt på jobbet och stressa inte! Njut av vädret.Kramen Annika

2007-04-02 @ 22:45:28
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: malin

vilket härligt kort - vårigt och fint! jobba nu lugnt den här veckan vännen... ingen tackar dig om det blir för mycket... *kram*

2007-04-03 @ 12:44:01
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback