Inte så med som jag trodde!!

Efter en helt ok helg, har mått ganska bra och känt mig hyfsat pigg, så trodde jag att jag var redo för jobb imorse. Men.....det tyckte inte min kropp. Blev helt färdig när jag klev upp och huvudet bankade. Inte lätt att förklara, för jag förstår inte riktigt själv??!! Så imorgon står det nytt läkarbesök på schemat, får se om jag lyckas förklara då.

Var iaf en uppiggande Paperdollsträff igår. Sååå efterlängtad och välbehövlig. Tack alla goa tjejer!! Härligt att få träffa er, scrappa, fika, äta och tjöta. 
Paperdolls firade 1 år på träffen igår och jag tyckte att Malin H sa att jag var den nyaste medlemmen! Hade ett lotteri och gissa vem som vann???? JAG!! Jippi!!!! Jag som aldrig vinner nåt!  Var iväg en sväng för Robin spelade handbollsmatch och när jag kom tillbaks så hängde vinsten på min plats!!! *L* Kolla här så mycket fint det fanns i påsen som Malin H hade fixat:

Vinst

Och goa Tina!!! Tusen tack för knapparna! För att du orkade plocka ihop lite blandat och släpa med dig!!! Du är en pärla!

Fick gjort mitt allra första egenhändigt gjorda kort! Nåja, kanske inte helt egenhändigt då Malin H höll minikurs och hade gett oss ett kit var. Har inte fått till någon rubrik ännu då jag inte vet vem mottagaren blir ännu. Men så här blev det iaf.:

F?rsta kortet

Sen så hade vi en scraputmaning oxå. Tycker att den blev lite tom! Kanske inte är färdig med den. *L*

min familj

En liten synpunkt dock. Måste hålla med Malin F om att det vora kul att få en liten kommentar från de som besöker bloggen, utan att "ge sig till känna". Skoj att veta vilka som är här på besök och inte bara blir en siffra i statistiken.

Nä nu får det räcka för idag! Ha nu en bra start på veckan allihop! // krAMar i mängder!!


Kommentarer
Postat av: Malin H

Åh, din stackare....:-( Men tur att du vann lite igår i alla fall!! Så du fick nåt "upp- piggande"
Tänker på dig! Hoppas du snart är på bättringsvägen!!
Kram

Postat av: Erica

Tack själv Anneli. Grattis till vinsten, jätte roligt att du vann. Ta det nu lite lugnt och ha det gott! Kram Erica

2007-03-20 @ 08:08:14
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Ikka

Halloj! Nu har det lugnat ner sig lite på jobbet så jag passar på att sno åt mig några minuter för att skriva här (ibland har jag varit inne på bloggen och kikat lite utan att skriva något inlägg så jag kan vara skuld till några antal i statistiken:)) Ni verkar ha himla mysigt på era Paperdoll-träffar och gör jättefina grejer. Har ju sett ett alster "live" (tusen tack igen kompis) så jag vet att du är hur duktig som helst. Tråkigt att höra att du inte har blivit helt frisk. Hoppas ändå läkaren kan förklara något idag, alltid lite lättare om man vet vad det beror på. Bra mycket tuffare att ta tag i diverse problem när man inte känner sig bra också. Tänker på dig och ska försöka höra av mig snart, vi hann ju inte prata så mycket i Älvängenskolans omklädningsrum senast:) Sköt om dig tills vi hörs. Många kramar Ikka

2007-03-20 @ 09:35:55
Postat av: malin

tänker på dig, förstår att du har det jobbigt... hoppas dock du får bra hjälp hos läkaren idag! dina skapelser är jättefina, jag gillar både kortet och layouten! *kram*

2007-03-20 @ 12:42:41
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Godmorgon *Ler*.Hoppas att du fick nån förklaring hos läkaren idag och att du snart ska må bättre.Grattis till vinsten! Gulligt kort.Gillar färgen du "skapade" på koftan-kommer du ihåg blandningen? Snyggt foto och Lo,ha det gott så länge.Kramia Annika

2007-03-20 @ 15:03:13
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: elisabethp

Grattis till vinsten!! Hoppas du kryar på dej snart!
fin LO, och fint kort!

2007-03-20 @ 23:14:18
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: elisabethp

självklart e det ok att du länkar till mej!!Jag ska göra detsamma så fort min blogg funkar riktigt om det är ok med dej
kram

2007-03-21 @ 12:18:09
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Malin H

Hej hej! Gå in på paperdolls bloggen :-)
Kram

2007-03-21 @ 14:23:09
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Hej hej.Tack för knapparna :-D och samtalet.Kram Annika

2007-03-22 @ 15:02:54
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ita

Kul att se vad du gjort på träffen! Jag tycker det är jätte synd att jag missade den för det är alltid så himla trevligt. Grattis till vinsten! (Det är alltid så härligt och uppiggande (kan du ju behöva efter allt sjukt.)).
Kram Ita

2007-03-23 @ 10:25:19
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Ita

PS Glömde ju att säga att kortet var jätte fint, himla söt stämpel. Lo hade jätte mysiga färger som gick i kling med klänningen.

2007-03-23 @ 10:26:33
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Elisabeth

JAg har varit på besök och kikat runt lite.
tycker visst att du har likheter med kändisarna på bilderna.
Var stolt.
kram kram nu ska jg iväg på mässan.Kul.

2007-03-31 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback