Bingo!!!

Där satt den!! Vi har lyckats med bedriften att vara sjuka allihop samtidigt, tror inte det hänt förut?!
Jag trodde ju att jag var på väg att bli frisk i onsdags och med lite hjälp av mr. Ipren så skulle jag fixa att jobba torsdagen. Bara att glömma!! Det blev 9 timmar på Östras akut för mig igår. Influensa och astma på det och dessutom infektion på revbenen??? Visste jag inte ens att man kunde få.

Tror att gårdagen går till historien som en av mina sämsta dagar. Urban har jobbat i två dagar med frossa och 39-40 graders feber, starkt men kanske inte helt bra, men vad gör man som egen företagare och utan val.
Igår morse ringde svärmor och frågade om jag kunde köra henne till akuten men vi kom överens om att det inte var bra om jag smittade henne med alla våra "basilusker".  Slutade med att hon blev inlagd på sjukhus igår med nåt hjärtproblem, dessutom var det hennes födelsedag igår, 65-årsdag. Kul att tillbringa den på sjukhus.
Båda barnen sjuka och precis när jag skulle ge mig av till akuten så kräktes Jeppe!!!*jippi* Väl nere på Backa Läkarhus så började bilen krångla, tror att den mått mindre bra av att stå still sen i lördags i detta fuktiga väder.  Då det var 3 timmars väntan på att bli inskriven på Läkarhuset styrde jag istället kosan mot Östra och 9 lååånga timmar där.
Japp, så nu kan det bara bli bättre!!! *L*

Nån mer än jag som upplevt problem med bloggen? I onsdags var min blogg helt blank och nyss upptäckte jag att alla mina länkar är borta. Ser att dom finns på redigeringssidan men kan inte se dom här på bloggen. Hoppas att dom kanske dyker upp i samband med publiceringen av detta inlägg.
Tack förresten alla goa tjejer för uppmuntrande inlägg!!   Tumme upp

Ha en go fredag och njut av den stundande helgen och mässan! *L*

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: nancy

vilken otur ni har :(
Men de måste ju vända ....:)
Min blogg har oxå varit helknäpp
exakt samma problem som du först helt blank.. sedan försvann länkarna lite då och då hmm
Tror att de håller på med något på bloggen
sköt om dig
kram Nancy

Postat av: nancy

vilken otur ni har haft :(
de e bara att krya på er :)
Jag har oxå haft massa krångel med min blogg oxå :(
De får ju tänka på oss bloggberoend människor att de måste se till att bloggarna funkar :)
ha en (så gott de går) bra helg.
Kram Nancy

2007-03-02 @ 23:49:58
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: nancy

oj nu kom båda inläggen konstigt ursäkta mig
//Nancy

2007-03-02 @ 23:51:05
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Carita

Herregud vad jobbigt ni verkar ha... Inte alls roligt att vara sjuk. Hoppas ni är på bättringsvägen nu bara. Se till att vila upp er ordentligt innan ni börjar jobba igen annars får man ju bara tillbaka det.
Krya på dig kram

2007-03-03 @ 12:01:45
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Annika

krya på er.kram annika

2007-03-04 @ 02:24:41
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: malin

värre än så kan det knappast bli du... era stackare... hoppas nu att allt snabbt rättar till sig och att det känns lättare igen! *kram* krya på dig!

2007-03-05 @ 14:43:31
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

RE:hoppas att det gick bra hos företagsläkaren idag.Bättre att få medicin? än att gå och må dåligt för ofta. Var rädd om dej och kroppen.Blev lite blandat roligt på mässan *Ler*Kram Annika

2007-03-05 @ 21:43:03
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vännen! Hoppas att ni är på bättringsväg allihop!
Vad synd att jag missade dig på mässan. Förstod att du var där på lördagen. Men, men...snart är det dax för paperdolls igen.
Stor kram från Tina

2007-03-06 @ 10:47:02
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback