Premiär!

Jaha, då har man gått och blivit med blogg då. Inspirerad av ett gäng tjejer som är kompisar till en kompis till mig. Detta kompisgäng är allihop "scrapbook-tjejer" och gissa om man blir inspirerad av dom.  Har ganska nyligen blivit biten av denna hobby. Till saken hör att dom har en egen "förening" och dom träffas en gång i månaden och scrappar ihop och nu ska jag för första gången tillbringa en söndag tillsammans med dom, vilket jag ser fram emot.

För övrigt är jag sambo med världens goaste man och vi har två grabbar (läs huliganer) ihop och vi bor i Göteborg. Kan väl tillägga att vi är idrottsidioter allihop på ett eller annat sätt. Är väl främst fotboll och handboll som gäller men är väl inte fullt lika intresserad av boxing och motorsport.

Ska försöka återkomma till bloggandet med jämna mellanrum men har mycket annat som tar tid, bl.a. den nämnda idrotten och vår lunchrestaurang med catering-verksamhet som vi äger ihop med min barndomskompis och hennes man. Så det är inte alltid tiden räcker till!!

Ha de godis! /Anneli

Kommentarer
Postat av: Annika

Nä tiden räcker sällan till, man vill ju alltid kunna göra nåt mer.Kram Annika

Postat av: Malin

Kul att du ska vara med i Paperdolls-gänget! det brukar alltid vara kul och kreativ stämning på våra träffar *ler* jag ska inte vara med nu på söndag tyvärr men vi ses kanske vid nästa tillfälle? hälsn MalinF :)

2007-01-23 @ 10:07:13
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback