Tiden springer ifrån mig.....

.... men jag springer inte ifrån någon!! *L* Snack om att konditionen inte är som den var när man tränade 5-7 dagar i veckan. Konstig!!!!! *S* Blev medbjuden av Annika (tack!!) att hänga med på en motionsrunda igår kväll. Samling hos Malin H 19.00. Malin och Elisabeth stavade  på och jag och Annika fick vifta på med armarna bäst vi kunde. Blev en härlig promenad på dryga timmen. Tack tjejer för trevligt sällskap!!!!!
Men det var ju inte bara positivt, för när jag kom hem och kroppen fick svalnat av lite kände jag att det sträckte i baksidan låret och inte var det bättre imorse när jag vaknade stel som en pinne i benet. Tror att jag lyckades med bedriften att dra på mig en liten sträckning??!! Lördagsmorgonens motionspass ligger löst till just nu.

Sedan fattar jag inte vart tiden tar vägen??? Den springer helt klart ifrån mig. Nu är det helt plötsligt fredag....igen! Vilket iofs är hääärligt! *L* Tacos och mys med familjen står på schemat. Sedan blir det väl en del zappande mellan Let's dance och Så ska det låta. Är inte jättemycket förutom sporten på vardagar som jag vill se på tv, men dessa två program, med sång och dans som jag älskar, måste givetvis krocka!

Har inte fått tillverkat mycket den här veckan men fick lagt sista handen vid mitt STORA A igår. Den ska jag sätta på anslagstavlan i mitt lilla hörn i källaren. Så här blev den:

A som i tjoho för eget pysselhörn!! *L*
A som i "gött med eget hörn! *L*

Slut på "frukostfikan" och dags att återgå till att göra lite nytta.

Ha en go dag!! / stora krAMen från mig1

Kommentarer
Postat av: Ikka

Ni som har fler datorer än familjemedlemmar måste väl ha i alla fall en video som kan spela in:)!!

Låter som en mysig fredagskväll. Själv skall jag ut med några Hogianer och göra stan osäker på aw. Får se vad det utvecklar sig till. Kan bli allt från bara aw till hemfärd frampå småtimmarna tror jag:)

Ha en bra helg. Bamsekramar Ikka

2007-02-09 @ 15:33:23
Postat av: nancy

Jaså de blir tacokväll hos er med,vi brukar köra de på fredagar tycker de e mysigt och GOTT.Inget kul med benet hoppas du mjukas upp så vi ses imorgon på långpromenaden :)
Fint A du har gjort själv gjorde jag ett N i natt fast har inte bestämt mig om jag ska ha den borta i min pysselhörna el inte får se vad de blir.
Ha en bra helg hoppas denna inte e lika fullspäckad som förra *L* så du kan vila lite oxå
kram

Postat av: Lillebror

Smärta i benet ? Det är bara vekhet som lämmnar kroppen ha ha ... Tacos låter gott , när skall jag komma ? *ler*
Har haft en underbar dag längs fasaden på jobbet idag , blev riktigt skönt att gå på ställningen och spika träpanel när solstålarna tittade fram. Vi får hoppas att snön och kylan nu håller sig borta och att vi får en ljus , varm och solig Vår.

F.ö håller jag med Ikka ang. inspelning och antal datorer kontra antal familjemedlemmar *ler*

2007-02-09 @ 18:24:15
Postat av: Tinafina

Fasen vad hurtiga ni har blivit på Hisingen!!! Härligt att läsa! Hänger gärna på någon lördag!
Gillar ditt "A" jättemycket! Fick ju själv knåpat ihop ett "T" som jag satte på min dörr till scraprummet...två sekunder senare så trillade det ner. SUCK. Och nu ligger det på skrivbordet...
Ha så kul imorron!!
kram Tina

2007-02-09 @ 20:22:52
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Erica

Super fint "A"! Visst är det härligt att stav gå, även om du nu inte hade några denna gång. Kan tyvärr inte följa med imorgon :( Men jag önskar er andra en trevlig motionstur.
Kram Erica

2007-02-09 @ 23:10:28
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Godmorgon.jättefint A att hänga i pysselhörnan.Snart omklädning för Gång här hemma.Du får kurera dej tills nästa Gång *Ler*
Ha det sååå kul i kväll.Kram Annika

2007-02-10 @ 07:57:58
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Jättefint A till hörnan!!
Jag lovar att du kommer få chsansen att gå med fler gånger!!! Vi ska inte ge upp än på läääänge!!!
Kram

2007-02-11 @ 15:01:34
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback