Mini-mini-paperdolls

Jaha, då har onsdagen gått mot sitt slut. Och sicken dag det blev, med snö, som jag minst av allt önskade mig nu. Vill ju ha sommar, sol och värme. Har insett att jag inte är nån vintermänniska, längre.
I vanliga fall tar det 1 minut att köra över Älvsborgsbron på morgonen, men idag tog det 10-15 min för att 2 st lastbilar inte kom upp för "backen". Blä för snö och halka!

Känns som det sakta men säkert går åt rätt håll med mitt jobb. Känner att jag få gjort en hel del den här veckan och så sakteliga ser en möjlighet att komma ikapp. Dom två kommande dagarna är jag ensam "höna" på jobbet bland alla "tupparna" för min enda kvinnliga jobbarkompis ska vara ledig i några dagar och jag hoppas att även hon kan få några lugna avkopplande dagar, för det kan hon behöva.

Ikväll har förresten jag och Annika haft en egen mini-mini-paperdolls-träff. Hon invigde min pysselhörna i källaren......med raggsockor på.....för det är inte bästa värmen där nere. Tack för en rolig stund och för tips och trix! *L*  Har färglagt mina första stämplade småfigurer. Tack Tina och Nancy för lån av stämplar och Erica för färgen jag fick!!

Nu ska jag krypa ner hos gubben min och vi ska njuta av ett nytt avsnitt av Prison break. Hääärligt!!

Ha de gott allihop och tack för alla peppande kommentarer i förra inlägget!!

Natti natti-krAM!!!

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Åh, vad mysigt med en liten träff på tu man hand! Vill oxå komma med mina raggisar och scrappa!
Du får gärna ta med dig Annika och komma och botanisera bland mina knappar vettja!
Stor kram! //tina

Postat av: Erica

Åh vad det låter mysigt men en egen liten miniscrap:) Hoppas att du kan använda några av färgerna. Kram Erica

2007-02-22 @ 07:42:48
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Tjenare och tack för igår...det blev fint det du målade igår. Kul eller hur!? Vi hörs,
Kramen A

2007-02-22 @ 14:56:07
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin

men du... det är mysigt med snö också eller hur!?!? *ler* tycker jag i alla fall... och det är såå fantastiskt roligt att måla stämplade motiv!!! *kram*

2007-02-22 @ 17:12:04
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Malin H

Måla på bara!! Övning ger färdighet! Du ska se att du är jätteduktig på det med!!!
Kul med lillträff!!
Tänkte ha en här hemma med snart....när tiden finns....hmmmm undra hur många som vill komma på "mina" tider *fniss*
Kram

2007-02-23 @ 12:36:41
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback