Måndag hela veckan lång!

Nä, inte riktigt för nu är den snart över och vi går mot min favvo-dag tisdag.....not!
Är väl inne i en liten formsvacka vad det gäller jobbet just nu, kan kanske bero på att det är lite för mycket att göra och att det finns en del saker som jag inte behärskar (vilket jag talade om när jag fick nya arb.uppgifter) eller har koll på och det känns inte helt ok. Jobbigt när man är dötrött varenda morgon oavsett hur mycket eller lite man har sovit och man bara känner efter om man inte är aningens sjuk för att slippa gå till jobbet.  Ja ja, det ska väl lösa sig så fort jag kommer ikapp och har koll på läget igen!

Ska väl ta och skryta lite och berätta hur det gick i helgen. Vi kom TVÅA!!! Inte illa, eller hur?!
Var en hektisk söndag med två svängar fram och tbx till Alingsås. Var ju tvungen att åka hem och kolla på Robin när han spelade match oxå. Men innan Lundbystrand och handbollen hann vi vara hemma en timma och tio minuter och då passade jag på att ta mig en powernap i 60 min. och sen var jag redo för ytterligare några timmar idrott. Robins lag klarade oavgjort mot Kroppskultur från Uddevalla och fick med sig en poäng i seriefinalen.

Här är grabbarna (och ledarna) som fixade silvermedaljen:

170751-20

Upptäckte att det är dags att ta bort eller ställa om datum och tid på kameran!

Snart dags att hoppa i säng och få sig sin skönhetssömn......vilken inte gör nån som helst nytta på mig ändå.....hopplöst fall! *L*

Ha de godis alla!! / krAMen till alla!!



Kommentarer
Postat av: Ikka

VM-GULD!!!!
Hon är bannemej helt jäkla otrolig Anja. Inte så lite imponerad och har fortfarande gåshud över hela kroppen.
Heja Sverige!!!!

2007-02-06 @ 13:49:07
Postat av: Tinafina

Åh, vad roligt att det gick så bra för grabbsen! Ett perfekt foto att scrappa! ;o)
kram Tina

Postat av: Annika

Bara tisdagen är gjord, så är det ju snart helg...
Va duktiga dom är! Kul att det håller i sej.
Bara att kämpa på, på jobbet.Du kommer nog in i det snart.Är man hemma mycket tar det ju bara längre tid att lära sej.Ta ett snack med chefen?
Kram Annika

2007-02-06 @ 22:14:30
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Grattis!! Visst är det alltid kul glada nöjda uttröttade idrottsbarn..*ler*
Kram

2007-02-07 @ 08:26:03
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback