Semesterrapport!

Ja, så vad har då hänt sen sist??? Jo en himla massa!! *L*

Först och främst har min goa Ubbe blivit gubbe! Som jag skrev i ett tidigare inlägg önskade han ju sig lugn och ro i present?! Det "sabbade" jag rejält genom att ordna ett överraskningskalas för honom dagen innan (29/7)han fyllde. Släkt och vänner, tog sig utan att klaga över resvägen, ner till vår camping i Varberg, för att vara med och fira honom. Mycket uppskattat!! Tusen tack allihop!!

Extra tack till min mamma, pappa och moster som hjälpte till med att fixa med mat och tårta!
Utan er hade det inte gått att få till kalaset utan att Urban märkt nåt.

Här följer lite bilder från kalaset:
Urban 40
Den överraskade blivande 40-åringen.

       
Goa släktingar och vänner!

Måste även visa ett foto från kvällen, då vi fortsatte firandet inne i förtältet.
Bilden visas för att förstärka myten om campare och deras likadana träningsoveraller!! *S*
Man ska ha husvagn....lalala la la.... *L*

Kalas6

På Urbans födelsedag dök denna underbara bukett upp med bud.
Tack fam. Lindmark-Johansson, Urban blev väldigt glad!

Bukett

Resten av vistelsen fördrev vi med minigolf, kortspel, krabbfiske, korsord, fikastunder, promenader till Träslövsläges glasscaféer mm mm. Precis som semestern ska vara! *L*

         

Hemresan från Södra Näs camping var egentligen planerad till förra söndagen men vi hittade äntligen vår nya pärla och den var inte leveransklar förrän i tisdags, så det blev ytterligare 3 dagars camping. Vad är det då för pärla jag pratar om???

Jo, den här:

I torsdags fick jag avbryta min semester för att gå in och jobba. Hade räknat med att klara av några leverantörsbetalningar, vilket jag trodde skulle ta max 30 min. Men ack va jag bedrog mig!! Halvtimman blev 4 timmar då det låg mängder av papper på mitt bord och dessutom skulle juli månad avslutas för att kollegorna skall kunna fortsätta med augusti. Pust!!

Igår var det återigen kalas. Min pappa fyllde 60 i tisdags och honom firade vi igår.

Min mormor åkte med av bara farten då hon passerade 88 igår!!

Har även fått pysslat lite. Satte ihop några bilder i en ask! *L*
Ett litet minne av Ikka och Tapis bröllop på midsommarafton.

       
 

Nu återstår en veckas semester för mig, det blir jag och barnen som får roa oss på egen hand
då Urban börjar jobba imorgon igen.
Ganska grått och trist idag men hoppet är ju det sista som överger människan,
så jag hoppas på en solig och varm sista semestervecka! *L*

image237

Ha det godis allihop!! /krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt ni ser ut att ha, campar ni i varberg? nere vid apelviken?
Jag har bott i Varberg, min dotter är född där =).
Visst är det en underbar liten småstad.
Lagom sotis är det bästa men facebook har satt griller i huvudet på mig...överlever det nog.
Kram

Postat av: elisabethp

Vilket kalasande!!!Så kul med överasknings-partaj! Och vilket fint album!
kram

2007-08-12 @ 16:57:03
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: nancy

Vilket fint album du har gjort.
Roligt med lyckade överraskningskalas du e så duktig på att fixa och dona.
Sköt om dig kram Nancy

2007-08-12 @ 20:05:48
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Malin H

Ja det gäller att tissla och tassla om man vill få till det i smyg!!
Såg ju pärlan live igår, jättefin!!
Pysslat har du hunnit med! Jättefint! Låter som din semester artar sig väl!! Bara lite mer sol så!!
Kram kram

2007-08-13 @ 00:01:03
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Maria

Kan tro att han blev överraskad, sånt är skoj! Albumet var jättefint =) Hoppas du får en skön sista semestervecka! Kram Maria

2007-08-13 @ 08:42:50
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Ita

Ni ser ut att ha haft fullt upp. Jag hoppas oxå att denna vecka blir fin då det även e min sista sem v... Vi håller tummarna Anneli. Du jag såg din "gubbe"i GP förrästen, tänkte att han känner jag igen innan jag kopplade med namnet =) Så kan det bli genom att bara se bilder =) Jätte fint mini album du gjort!
Kram

2007-08-13 @ 09:18:57
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Visst är det underbart att överraska på det sättet. Vad jättekul att det blev så lyckat och att ni hade kul. Gjorde själv en sådan överraskningsfest för min man, han har aldirg någonsin blivit så snopen.
Hurra till din man i efterskott.
Vilka otroligt fint miniablum du gjort, super!
Kramen Susanne

2007-08-13 @ 21:30:17
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Eivor/Ejja

Vilka fina fotografier. Härligt med överasknings kalas, han såg ut att må bra din "gubbe"*ler*.
Asken är ju superfin, fiffig idé.
Hoppas sista veckan på semestern blir bra, ta't lungt.
Kram

2007-08-13 @ 22:07:06
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Erica

Härligt med överrasknings party! Vilka härliga bilder och vilket superfint album. Kram Erica

2007-08-14 @ 06:38:25
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vad roligt med ett överraskningskalas!!!
Himmel vilket fint minialbum till Ikka o Tapio! De måste ha blivit jätteglada för det!!
Ha det gott!!
kram Tina

2007-08-14 @ 13:17:43
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Malin

åh vilka härliga bilder - ser ut som en kul födelsedag :) och en härlig semester! *kram*

2007-08-15 @ 22:22:59
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback