Så var påsken över!

Och där hann man knappt blinka, så var 4 dagars ledighet över.

Förutom resan till Fredrikshavn och Rödspättecup i handboll har vi inte gjort så många knop. Har varit lugnt för vår del. Tror att vi behövde det då vi inte riktigt är i form, vare sig jag eller Urban. Han har ju en spricka eller nåt annat vajsing med nåt av sina revben sen fotbollsmatchen förra helgen, gubben min. Själv är det väl som vanlig, upp och ner och ner och upp.

Fredagen var som sagt en trevlig "tillställning". Tillsammans med 9 andra föräldrar och 1 syskon tog vi Stena över till Fredrikshavn för att kolla när grabbarna spelade handbollscup. Trevligt sällskap, god mat och dryck och lite handboll....vad mer kan man begära?! Det var toppen. Hemfärden däremot var lite seg, vi hade ju varit igång hela dagen och trodde att vi skulle åka "partybåten" hem med lite fart och fläkt ombord. Tji fick vi!! 21 bilar ombord och kanske totalt en 50-60 pers. Så så värst mycket party blev det inte men vi roade oss bra ändå. När vi steg iland 02-15 var vi inte helt pigga. På handbollsfronten gick det mindre bra då våra grabbar är genomgående -93:or och motståndet var 92-93:or. Lite tufft men de 2 matcher vi såg kämpade grabbarna på bra.

Här ett litet kort på min favvo-spelare:

Robin

Pga den sena hemkomsten från Fredrikshavn så tog vi sovmorgon på påskafton, ja inte alla, vissa skulle ju upp och kränga mattor! Men Jeppe och jag tog det lugnt och hade mini-påsk-frukost/lunch själva. Målar ju alltid ägg till varandra, så även denna påsk. Jag ritade ett ägg till Jeppe med några av hans "intressen" på.

En bok, en kille på skate-board och påse med godis! *L*

Jeppe

På påskdagen var vi iväg med våra fotbollsgrabbar till Bergsjövallen för att möta Qviding i säsongens sista träningsmatch. Vinst 5-0, inte helt fel genrep! *L*

Idag såg vi till att få ytterligare lite frisk luft och fotbollsintryck då gubben och jag begav oss till Furulund, Partille för att kolla på Urbans lag, Eriksbergs seniorer, när dom mötte Björndammen. Så fotbollskvoten är fylld även för den här helgen och imorgon är det seriepremiär med -93:orna. Ska bli skoj! Har även fått hem en hes men nöjd handbollsspelare ikväll. Jisses va kul det är att åka iväg med kompisar och ledare på såna här cuper. Önskar nästan att man var ung på nytt och fick uppleva allt det där igen.

Oj då, det blev nästan en roman! Dags att tacka för mig för idag.

Ha nu en bra kort arb.vecka!! Tjohooo!

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ja, påsken gick fort!

Postat av: Tina Ahlin

Hej, läs gärna min blogg idag och skicka den vidare. Ha en fin dag och vänlig hälsning, Tina

2007-04-11 @ 12:19:04
URL: http://tinaahlin.webblogg.se
Postat av: Annika

Snart lediga dagar igen...fast jag tycker du fått gjort ganska mycket på din ledighet *S*. Ha det.Kram Annika

2007-04-11 @ 14:19:53
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback